نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3516
-
الف
+

فلم های موفق و ناموفق 2019 را بشناسید + تصاویر

در این گزارش به بررسی فلم های موفق و ناموفق سال 2019 پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، سال 2019 برای بسیاری از فلم سازان به پایان رسیده و بسیاری از عناوین سینمایی با شکست مواجه شدند که در بین آنها فلم های معروف هم به چشم می خورند.

فلم های دنباله دار و تکراری و ریبوت های ناموفق دلیل این آمار پایین است اما در این میان دنباله موفق سری فلم های «انتقام جویان» با عنوان «پایان بازی» ریکورد پرفروش ترین فلم تاریخ را از فلم «آواتار» ساخته «جیمز کامرون» گرفت.

در ادامه به بررسی فلم های موفق و ناموفق سال 2019 میلادی پرداخته ایم :

موفق‌ترین ها:


«انتقام جویان: پایان بازی»

avengers

فلم «پایان بازی» نشان داد که مبارزه کرکترهای مرد آهنی، کاپیتان مارول و هالک برای شکست دادن «تانوس» دیگر تکرار نخواهد شد و همه المان های جذاب این فلم باعث شد که زمان اکران همه ریکورد‌های فروش را شکست و عنوان پرفروش ترین فلم تاریخ را از آواتار گرفت.

«شیرشاه»

lionking

والدینی که با دیدن شیرشاه خاطره داشتند اکنون فرزندان خود را به سینما می برند تا لایو اکشن شیرشاه را تماشا کنند، این امر باعث شد شیر شاه محدوده سنی بسیاری را پوشش دهد تا فروش خوبی را در نهایت رقم بزند.

«جوکر»

joker

این فلم به کارگردانی «تاد فیلیپس» به پرفروش ترین فلم تاریخ در رده بزرگسالان تبدیل شد. داستان غم انگیز یک دلقک با بودجه کمی که داشت، فروش خوبی در سینماها داشت.

«روز و روزگاری در هالیوود»

فلم با حضور ستارگان مشهوری مانند «برد پیت»، «لئوناردو دیکاپریو» و «آل پاچینو» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» با وجود حاشیه های بسیار توانست و یک داستان منحصر به فرد با پایانی متفاوت از واقعیت به یک اثر پر مخاطب تبدیل شود.

«جان ویک ۳»

johnwick3

فلم های دنباله دار در نسخه های جدیدتر معمولا با شکست مواجه می شوند اما «جان ویک3» نشان داد که اینطور نیست و این فلم اکشن توانست با جلب نظر تماشاچیان و منتقدین فروش خوبی را داشته باشد.

شکست خورده ها:


«نابودگر: سرنوشت سیاه»

terminator dark fate

بعد از شکست نسخه قبلی «نابودگر :جنسیس»، عوامل این فلم در «نابودگر : سرنوشت سیاه» تلاش کردند تا این عنوان احیا شود و این مهم حتی با حضور کرکتر «آرنولد شوارتزنگر» هم محقق نشد. 

«ققنوس سیاه»

xmen dark

سری فلم های «مردان ایکس»(این ترجمه اشتباه است و ترجمه انسان های ناشناخته درست می باشد) همواره از عنوان های محبوب در نزد هواداران فلم بوده اما آخرین فلم از این سری با عنوان «ققنوس سیاه» با وجود جلوه های ویژه ناب و یکدست به علت روایت ضعیف داستان و مشکلات آن موفق به کسب موفقیت های نسخه قبل نشد و از شکست خورده های سال 2019 لقب گرفت.

«مرد ماه جوزا»

gemini man«مرد ماه جوزا» با وجود «ویل اسمیت» و اینکه دو چهره متفاوت در این فلم داشت و فلمی که سراسر اکشن و پر از حادثه بود نتوانست فلم را از شکست نجات دهد.

تقابل دو ویل اسمیت برای مخاطبان اصلا جذاب نبود و در نهایت این عنوان هم از شکست خورده های سال 2019 محسوب شد.

گفتنی است فلم های «پلی موبیل»، «اسباب بازی‌های زشت»، «فرشتگان چارلی»، «ریچارد جول»، «گلدفینچ» و «دامبو» نیز در جمع شکست خوردگان 2019 به چشم می خورند.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر